Friday, February 12, 2010

aku gila salsa or aku gila lensa?

Aku gila salsa : too imposible ar klu ak mnt salsa, lby baik minat laksa..
Aku gila lensa : xla segila bdk kt ofis ak yg bdiri tegak di bwh sinaran spotlight dataran k.berang utk berlensa..huu.
Bosan gile rasenye dtg ofis x taw nak watpe mendorong aku utk create blog yg pasti mjadi gilaan ramai..haa..slps berjaye siapkan beberape page buku ilmiah yg bkl di'publish'kan x lama lg, ak trs mati kutu x taw nk wtpe ngn laptop kesayangan ak neh..pas mkn nsi air berlaukkan aym tanpa syr, tbe2 ak dpt idea utk wat blog SUKUSUKASUKI yang bermaksud suku kaum yang suka bersuka ria bersama Suki OIM.haa..dgn adenye blog ni, ak hrp x brjgkitla penyakit barah otak dr bdk sblh kanan meja ak n jauh dr spasm yg dihidapi oleh bdk sblh kiri meja ak..Amin...


5 comments:

  1. cess...susah btol nm blog pon...ingt best la tuh

    ReplyDelete
  2. ahh..ada aku heran..my little heart mnunjukkan ko bjiwa kecil dan cpt mrajok..haa

    ReplyDelete
  3. be#**@#...sape yg suke merajuk sbnrnya pokcik???

    ReplyDelete
  4. ade yg trase ke?? sape yg mkn durian, diela kentut bau durian, xkn bau petai plak kn..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete